1. desember 2011

1 Desember

 Gjett om jeg gleder meg!
Har tydeligvis vært veldig snill da jeg har fått pakke kalender både fra mammaen min og verdens beste venninne :)
PS! De har fått hver sin de også ;)

I tillegg fargelaget og tegnet min datter denne flotte kalenderen til meg :)

 I luke nr. 1 var det en flott tegning av et lys som skulle vise til første søndag i advent:)

Hun måtte jo også få en :)
Like stas hvert år når vi tar frem denne kalenderen (som faktisk har vært brukt i 10 år nå) :)

4 kommentarer:

63 grader nord sa...

Ja noen har vært snille i år! :0)

Tror ikke du klarte å legge deg til som følger, prøv en gang til - da har du full pott i alle gavedryssene!

:0)

Ha en superfin fredag da Heidi!!!

Heidi sa...

Da har jeg gjort det igjen.
Håper det fungerte denne gangen :) Full pott på gavedryssenen hadde jo vært artig ;)

Ha en superfin fredag du også :)

Eriksenvik sa...

Så heldig du er som har fått så fine kalendere..Er vel velfortjent vil jeg tro:-)

Heidi sa...

Tusen takk :) Det var snillt sagt ;)

Håper dere hadde en kjempefin dag i dag :)

Klem